ΓΣΕΒΕΕ και Mastercard ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ΜμΕ

Mastercard GSEVEE SMEs H Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ) και η Mastercard ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια εκπαιδευτική δράση για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων επικοινωνίας των μικρών επιχειρήσεων.

Πρόκειται για μια δράση που πραγματοποιούν από κοινού το ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ και Mastercard η οποία αφορά μία σειρά δωρεάν μαθημάτων που θα βοηθήσουν μικρομεσαίους επιχειρηματίες να ενισχύσουν τις ψηφιακές και επικοινωνιακές δεξιότητές τους και να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους ώστε ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες απαιτήσεις των πελατών τους και να τονώσουν τις πωλήσεις τους.

Οι εγγραφές στο πρόγραμμα έχουν ανοίξει και τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 7 Ιουνίου 2021 ( https://form.jotform.com/211373752901957).

Αναφερόμενος στη σημασία της πρωτοβουλίας, ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γεώργιος Καββαθάς τόνισε ότι «η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ και της Mastercard απαντά σε αυτή την ανάγκη, παρέχοντας μία σειρά μαθημάτων που θα βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κάνει τα πρώτα βήματα της στην ψηφιακή εποχή. Θέλω να ευχαριστήσω τη Mastercard για αυτήν τη γόνιμη συνεργασία και ελπίζω και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της».

Αναλυτικότερα, τα μαθήματα, που θα πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα έχουν διάρκεια 12 ωρών το καθένα, θα είναι διαθέσιμα για ένα έτος για όσους ενδιαφερόμενους έχουν κάνει την εγγραφή τους και θα καλύπτουν τις ακόλουθες θεματικές:

-Ψηφιακές συναλλαγές – Ηλεκτρονικές πληρωμές: θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, να κατανοήσουν την έννοια του «ψηφιακού πελάτη» και να εξοικειωθούν περισσότερο με τα διαφορετικά είδη ηλεκτρονικών πληρωμών και τα χαρακτηριστικά τους

-Ψηφιακό Μάρκετινγκ με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να περάσουν από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να μάθουν πώς μπορούν να προσεγγίζουν υφιστάμενους και νέους πελάτες και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά εργαλεία

-Βασικές αρχές επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών: θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια.

«Με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ως Mastercard αποφασίσαμε πως αυτή ήταν η σωστή στιγμή να διευρύνουμε τα όσα μέχρι τώρα τους προσφέραμε μέσω των προϊόντων και της τεχνολογίας μας. Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, πριν από λίγους μήνες την πρωτοβουλία Digital Doors, που έχει ως βασικό της στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα, να βγουν δυνατότερες από την περιπέτεια της πανδημίας και να αναπτυχθούν, μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων. Και επειδή, για να μπορεί κανείς να αξιοποιήσει σωστά τα ψηφιακά εργαλεία, πρέπει να έχει και τις κατάλληλες δεξιότητες αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στους πλέον ειδικούς, στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΓΣΕΒΕΕ. Με αυτή την αφετηρία, δουλέψαμε με το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ και έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες των ΜμΕ, όπως αυτές διαμορφώνονται από τη νέα πραγματικότητα και ανοίγει τον δρόμο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους», σημείωσε από την πλευρά της η Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, κα Άσπα Παλημέρη .